.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو پروازهای عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی

پروازهاي عتبات عاليات به دليل عدم رعايت تعهدات مسوولان عراقي و مطالبه غيرقانوني مبالغ بيشتر بليت هواپيما تا اطلاع ثانوي لغو شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبستان، به دنبال لغو مجوز پروازهاي ديروز و امروز عتبات عاليات از سوي مسوولان كشور عراق، هيچ يك از پروازهاي تهران، اروميه، اصفهان و يزد به نجف و بغداد و بالعكس انجام نشد.

معاونت عتبات سازمان حج و زيارت اعلام كرد: اگر چه به علت شرايط نامساعد جوي فرودگاه نجف، پرواز ديروز تهران به نجف كه مجوز داشت، كنسل شد؛ اما براي پروازهاي ديگر رفت و برگشت اروميه و اصفهان به شهرهاي نجف و بغداد نيز هيچ گونه مجوزي از سوي طرف عراقي صادر نشد.

همچنين مجوز پروازهاي امروز(شنبه) تهران و يزد شركت‌هاي هواپيمايي ماهان و ايران اير به نجف و بغداد و پروازهاي بازگشت آنان به اين شهرها، از سوي مسوولان كشور عراق لغو شد. بنابر اين گزارش، وضعيت صدور مجوز پروازهاي فرداي عتبات عاليات شركت‌هاي هواپيمايي ماهان و تابان از مشهد به نجف و بغداد و بالعكس، كماكان بلاتكليف است.

گفتني است، سازمان حج و زيارت جمهوري اسلامي ايران، با اظهار تاسف از عدم رعايت تعهدات مسوولان عراقي مطابق قراردادهاي منعقد شده فيمابين و مطالبه غيرقانوني مبالغ بيشتر بليت هواپيما، اظهار اميدواري كرد كه با برطرف شدن اين مشكل، روند عادي پروازها، به زودي از سر گرفته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.